Friday 4 November 2011

~~hale tuju idop~~

hey...ari ni aqu jadi tak menentu...tibe tibe aqu ilang arah...ape yang aqu da wat slame ni??? nape aqu jadi mcm ni??? ape aqu nak jadi??? ape aqu nak dalam idop ni??? ape aku kne wat tuk capai impian aqu??? terlalu banyak soalan...nak pecah pale otak aqu ni....kesian mak abah aqu...dapat anak yang slalu wat dorang kecewe...aqu ase useless sgt...



ape pun aku tak bleh wat...blaja...banyak maen maen...aqu tak taw nak salahkan sape dlm hal ni...sebab aqu taw memang salah aku...klu mak abah aqu nak swuh kawen...hahah...sape nk kat pompuan senget cam aqu ni...rupe tak de...masak tak reti...tak matang lagi...diri sendiri pun tak terurus...camne nak urus laki nanti???plajaran tak setinggi mane...ramai lagi bagos dari aku tuk dijadikan bini...hah...ape pon tak gune aku ni...=')



ape jadi kalau aku tak teruskan plajaran aku??? hah!!! tak mampu nak pikey...aku tak nampak mane hale tuju idop aqu sekarang....aqu manusie paling tak gune!!! tak taw nak sayang & hargai diri sendiri....



ase tak gune sangat...kusut...kecewe ngn diri sendiri...sume ni wat aqu pikir blik...knpe org tak hargai aqu...jawapannye sebab aku sendiri tak tau menghargai diri aqu..(T_T)



aqu kne mek mase tuk tenangkan pikiran aqu yang mcm kilang perabut skrang ni....moge DYE bg aqu jalan hadapi sume ni...bukan aku je yang susah kan? ramai lagi yang susah dari aqu...aqu kne kuat!!!! =')


No comments:

Post a Comment